lördag 13 februari 2016

Såååååå glittrig.....

Fan va folk måste älska mig just nu 😂

De rings å söks från jobbet, utanför jobbet, under jobbet, sidan av jobbet, över jobbet etc men asså jag orkar bara inte....
Har annat i tankarna faktiskt.

Har svarat på sms relativt bra för att vara jag men tjöta njääääää...
Då jag sover som jag gör å av lite andra anledningar så orkar jag faktiskt inte, sen må folk tycka de e wierd men sån e jag 🙋
Kul tjej till tusen 😂
Kanske ändrar sig drastiskt när man får andra tankar än dom som skaver nu 😜

Nä men om jag diskret ska försöka väcka mannen i huset nu på nått sätt så han INTE misstänker mig 😊
Ville visst inte bli väckt innan 12?!?!
Pyttsan säger jag 😂
Tur jag har en svart, hårig och jäkligt stutsig medhjälpare som inte har några problem med att ta smällen för detta 😂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar