fredag 11 mars 2016

Svensk sjukvård 2016

Ja då har man på fullt allvar varit säker man ska dö...
Har även premiär åkt ambulans..
Fått min första blodtransfusion...
Hyperventilerat...
Gråtit floder...
Mött personal som går på knäna...
Blivit kastad fram och tillbaka...

Ja mina vänner jag har under ett par dagar mött svensk sjukvård 2016...
MEN
Jag har dessutom mött grymma människor..
Fått medicin i mängder...
Fått omsorg och omvårdnad....
Och allt detta trots omständigheterna som kallas svensk sjukvård 2016.

Så även om liten Biff är de sötaste som finns så e de inte bara han som stulit min uppmärksamhet de senaste...

Men nu efter att varit inlagd ett par dagar har vi äntligen fått komma hem men med en säck medicin, order om återbesök redan på söndag och fortfarande en hel del oro i kroppen....

Men nu ska vi bara vara lite, social med resten av världen får jag vara nästa vecka istället 💜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar